Translate

tiistai 22. tammikuuta 2013

Pikapyrähdys

Tämä täti otti ja tempaisi lähtien vaihteeksi lahden yli Tallinnaan. Ihan vain päiväseltään. Viking Linellä paatti on Tallinnassa 4 tuntia, mutta siinä ehdin hoitaa sen mitä olin ajatellutkin. Reisisadamin A-terminaalin seinällä tuttu hahmo pällisteli.



Sieltä pirssi pyllyn alle ja kohti Lootsikeskusta. Taksi maksoi hurjan 4.90 € joten siinä ei liiemmin köyhtynyt.




Tarkoitus oli leikkauttaa hiukset, hoidattaa jalat ja ottaa värin kovasti vaaleneviin kulmakarvoihini. Olen joitakin aikoja sitten vaihtanut Tallinnassa hoitolaa jossa käyn.



Aulis ilusalong on ihan laadukas paikka, huomattavasti edullisempi kuin meillä Suomessa. Niin, siinä vieressä on ruokapaikka nimeltään Urho Kaleva Kekkonen (en käynyt siellä)

Aloitettiin jalkahoidolla.





Täällä ei käynyt kuten paikassa jossa ennen kävin kun jalkahoitaja katseli jalkojani sanoen "Minä tunnen nämä varpaat"


Kun kaikki hoidot oli hoidettu olikin aika pikkuhiljaa siirtyä kohti satamaa. Hämärtyvän illan saattelemana nousin laivaan




 ja 2,5 tunnin päästä olin Katajanokan terminaalissa. Enää raitovaunu - metro- bussi ja muutama kymmenen metriä ja olin kotona. Kelpaa sitä taas tassutella kevein varpain.

Talvisia tassutteluhetkiä kaikille!



6 kommenttia:

  1. Mukavan rentouttavalta matkasi kuulosti. Nyt on jalat hoidettu:)
    Mukavaa loppu viikkoa sinulle Fred!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maiju, Jalkahoito ynnä hiustenleikkaus tulee halvemmaksi vaikka paattimatka maksaa kuin Suomessa ja on samalla hieman vaihtelua arkeen.

      Poista
  2. XD tavallisesti ihmiset vinkuvat, jotta Tallinnan retken jälkeen jalat ovat ihan puhki.
    Kannattaa siis käydä ilusalongissa.
    Aurinkoisia talvipäiviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin Tarina pitää tietää mitä Tallinnasta hakee eli kauneutta ja hyvinvointia

      Poista
  3. Mukava Tallinnan reissu tuntuu Sinulla olleen

    Minä olen aina sanonut kun käyn joka toinen kuukausi jalkahoidossa että on kevytkenkäinen ja tyttömäinen olo kon jalat on hoidettu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juupa juu olen samaa mieltä kanssasi, jalkahoito vaan on niin poikaa tai tyttöä

      Poista

Kiitos kaunis kommentistasi!