Translate

perjantai 21. kesäkuuta 2013

Olen opetellut laskemaan

Niin no joo olenhan toki osaanut laskea aiemminkin, mutta nyt lasken ihan tuottaakseni itselleni helpotusta. Kas kun jokaisen kerroksen hissin ovessa on lappu.




Olen siis päässyt/joutunut laskemaan portaita alas/ylös mennessä. On muuten sama luku molempiin suuntiin. Olen myös ollut erittäin kiitollinen etten asu talon kahdeksannessa kerroksessa vaan kolmannessa.



4 kertaa nämä. Eihän se paljon ole, kuitenkin kinttuni, pumppuni ja keuhkoni saavat minut huokailemaan. En kuitenkaan ole suostunut jäämään kotiin, tosin kauppa-asiat saa joku toinen hoitaa mulle. Tavaroiden kanto on liikaa tälle kropalle portaissa.

Tiistaina olin tulossa kotiin kun taivas aukesi, vettä tuli niin että mietin miten sitä edes pystyi kerralla siinä määrin tulemaan. Litimärkänä saavuin rappukäytävään ja arvatkaapas oliko lystiä tuo portaiden nousu! Keppi luisti eikä märät kengätkään parhainta mahdollista tukea antaneet. Ehjänä selvisin kotiin. Taivas yllätti minut jälleen. Näiden kuvien myötä toivottelen hyvää Jussia kaikille!









3 kommenttia:

  1. Kyllä siinä muutaman kerran saa jalkaa nostaa, kun kipuaa kolmanteen kerrokseen.
    Juhlavaa Juhannusta!

    VastaaPoista
  2. Upeita kuvia! :) Toivottavasti oli kiva juhannus!

    VastaaPoista
  3. Kyllä se varmasti kuntoilusta käy ei enää lenkille tarvii lähteä kun käy alimmassa kerroksessa mutkin.

    VastaaPoista

Kiitos kaunis kommentistasi!