Translate

keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Höynäytys

Viime viikolla TAUTI kaatoi tämän tädin sängyn pohjalle. Ei ihme jos vilutti kun mittari osoitti reilusti yli 39 asteen kuumetta. Sapetti (vaikka sappi onkin poistettu). Eniten varmaankin sapetti se, että piti laittaa vanha äiti edustamaan myös minua hautajaisiin, kun minusta ei siihen kertakaikkisesti ollut, onneksi kuitenkin sain ystävän auttamaan äitiä.

Sitten siihen höynäytykseen. Oikein superhyper-ystäväni täytti lauantaina pyöreitä vuosia, hän oli jo kauan aikaisemmin ilmoittanut ettei juhli sen koommin. Ystävän tyttären kanssa teimme suunnitelmia minun sinne menoksi. Tauti siis tuli sopivasti tuomaan minulle alibia olla pois synttäreiltä. Heti yöllä laitoin Facebookiin onnittelut ja jotta hämäys olisi vielä uskottavampi, soitin aamulla onnittelupuhelun.

Puolenpäivän aikoihin ystävän vävy tuli minua hakemaan ja matka naapurikaupunkiin alkoi ja sain kuin sainkin ystävän, ensi kertaa vuosien saatossa höynäytetyksi.




Syötiin lohisoppaa ja juotiin kakkukahvit.





Synttärit oli hieman erilaiset vai mitä tuumaatte kun kerron että ystävän tytär, aikuinen sellainen, istui pöydän päässä ja muovaili muovailuvahalla.




Päivänsankari istui toisessa päässä pöytää virkaten afrikkalaista kukkasta yrittäen opettaa minua sen valmistamiseen.




Mukavakin päivä päättyy ja sain kyydin kotiin joka sitten päättyikin suht' dramaattisesti. Kun pääsin sisälle kotiin henki ei kulkenut, olin tukehtua ja oli pakko soittaa ambulanssi avuksi. Eilen terveysasemalla jatkettiin asian hoitoa, hengitin spriran kautta lääkettä ja sain kuulla minulla olevan keuhkoputkentulehduksen. Kyllä tämä tästä kun antibiootit on syöty, toivottavasti.

Köhäiset terveiset kaikille!

4 kommenttia:

  1. Huh, meinasi sydän jättää lyönnit väliin tekstin lopussa. Pikaista paranemista!

    VastaaPoista
  2. No, Irina, tämä ei ole mulle mitenkään outoa, vaikka sillä hetkellä ei sitä niin ajatellut

    VastaaPoista
  3. Mukava höynäytys.
    Toivottavasti paranet pian.

    VastaaPoista
  4. XD.
    Loppujen lopuksi kaikki hyvin ja henki kulkee.
    Lurittaako siellä jo mustarastas hennolla huilulla?

    VastaaPoista

Kiitos kaunis kommentistasi!